Wat is Zimbra ?

De Zimbra Collaboration Suite is een innovatief webplatform dat uw berichten, agenda en documenten altijd en overal beschikbaar maakt.
Bovendien biedt het vele voordelen ten opzichte van traditionele e-mailoplossingen. Het is namelijk niet alleen een e-mailplatform, maar een complete suite aan diensten voor online samenwerken met uw collega's, ongeacht van welk platform u gebruik maakt.

In vergelijking met andere oplossingen, blinkt Zimbra uit in innovatie en functionaliteit:

  • uw mailbox is met tags en een krachtige zoekfunctie weer overzichtelijk
  • u kunt eenvoudig afspraken inplannen d.m.v. "drag & drop" en meerdere agenda's naast elkaar leggen
  • u bepaalt om een eenvoudige manier welke items - zoals e-mail mappen, agenda's, documenten, taken, contactlijsten - anderen kunnen inzien en/of bewerken
  • uw data wordt automatisch gesynchroniseerd tussen uw computer en uw smartphone
  • u kunt chatten met uw collega's
  • ... klik hier om alle mogelijkheden van Zimbra na te lezen

Ontdek de nieuwe generatie van email en samenwerking

De Zimbra Collaboration Suite is meer dan een mailserver of een webmail client. Synchronisatie van agenda's, contactpersonen en het delen van documenten, bronnen en berichten wordt eenvoudig.
Samenwerken met uw medewerkers was nog nooit zo eenvoudig en duidelijk .
De mailserver en webmail-client is een krachtig systeem met drag-en-drop mogelijkheden, die eenvoudig beheer en organisatie van uw email toelaat.
De kalenderoplossing geeft u en uw medewerkers in een oogopslag uw gemaakte afspraken weer, en zorgt ervoor dat u geen enkele vergadering mist. Uw medewerkers kunnen uw beschikbaarheid controleren en u uitnodigen om nieuw gemaakte afspraken bij te wonen. Planning is nog nooit zo eenvoudig geweest.
De gedeelde adresboeken maken het mogelijk om efficiënt klanten, leveranciers en andere contacten bij te houden, up-to-date te houden en aan te vullen met nieuwe informatie.
Documentbeheer of bijhouden van todo-lijsten... alles is geïntegreerd in de krachtige webinterface, en zorgt voor een continue groeiende gegevensbank voor uw bedrijf.

Uw werkomgeving altijd binnen handbereik

Zimbra werd ontworpen om uw data altijd en overal beschikbaar te hebben, zowel op kantoor , thuis als onderweg . Er zijn verschillende voorzieningen voor integratie en communicatie. Zo is het mogelijk om je adresboeken en agenda te synchroniseren of om je email te lezen en beantwoorden via je Smartphone of PDA. De perfecte integratie met Microsoft Outlook of Apple iCal en iSync zorgt ervoor dat je je bestaande omgeving verder kan gebruiken, zonder je zorgen te maken over instellingen en compatibiliteit.
Elke email-client kan via IMAP of POP communiceren met de Zimbra-server. Door het gebruik van Open-Source oplossingen en het naleven van industriestandaarden zoals CalDav, LDAP en Ajax is Zimbra compatible met zowat alle bestaande mailen calenderomgevigen.